BlueJeans, een leverancier van cloudgebaseerde zakelijke collaboration- en vergaderoplossingen, heeft haar partnerprogramma voor het kanaal verder uitgebreid. Hiermee kunnen channelpartners beter voldoen aan de wensen van hun klanten.
De leverancier van cloudgebaseerde collaboration- en vergaderoplossingen geeft aan dat haar nu uitgebreide partnerprogramma vooral die channelpartners moet gaan helpen die de oplossingen van BlueJeans in hun UC-portfolio opnemen. Ook partners die hun klanten willen helpen te migreren van verouderde conferencingtoepassingen naar het moderne cloudplatform van de leverancier, kunnen met het verbeterde partnerprogramma goed uit de voeten, aldus de cloudgebaseerde conferencingspecialist. Het verbeterde partnerprogramma zet vooral de oplossing Rooms van de leverancier centraal. Deze oplossing zorgt ervoor dat iedere vergaderkamer eenvoudig verandert in een state-of-the-art video-, audio- of webconferencing room.
Onderdelen BlueJeans programma
Het verbeterde partnerprogramma is volgens de leverancier doorontwikkeld in nauwe samenwerking met haar huidige channelpartners. Het resultaat is een partnerprogramma dat verder gaat dan alleen sales leads of referrals en partners meer controle en meer mogelijkheden voor meer inkomsten en marge moet geven. Onderdelen van het partnerprogramma zijn onder meer:
- Een programma met meerdere niveaus met sterke margekansen voor toegewijde partners
- Incentives voor geselecteerde partners
- Incentives voor het registeren van deals
- Op targets gebaseerde kortingen
- Investeringen van BlueJeans in het succes van partners
- Een verbeterd trainings- en certificatieprogramma
- Bluejeans presales-ondersteuning
- Toegang tot de Partner Portal met verkooptools, trainingen, dealregistratie en deal tracking
- Verschillende marketingvoordelen voor geselecteerde partners
- Toegang tot financiële ondersteuning, leads en camapgne-producten voor marketingdoeleinden
- Een adviserende raad van partners
Bron: BlueJeans