Enterprise data cloud aanbieder Cloudera heeft het nieuwe Cloudera Connect programma gelanceerd om partners te helpen sneller te innoveren waarbij ze klanten kunnen ontzorgen met machine learning en analytics.
Partners hebben toegang tot de middelen en expertise om klantacceptatie en waarde te versnellen met end-to-end oplossingen op basis van het Cloudera Data Platform (CDP). CDP levert self-service analytics die bedrijven in hybride en multi-cloudomgevingen helpt met een gedetailleerd beveiligings- en governancebeleid.
“Uit recent onderzoek van Harvard Business Review Analytic Services blijkt dat 69 procent van de respondenten meent dat hun organisatie een uitgebreide datastrategie nodig heeft om de strategische doelen voor de komende drie jaar te bereiken, maar slechts 35 procent zei dat de analyse- en datamanagementmogelijkheden van hun organisatie op koers liggen om die doelen halen,” aldus Scott Andress, VP, Global Channels and Alliances bij Cloudera. “Dit biedt een gouden kans voor onze partners. Cloudera Connect stelt partners in staat om de bedrijfsdatastrategieën van hun klanten te versnellen, met meerdere trajecten, inclusief on-premise, hybride en multi-cloud implementaties.”
Verschillende reizen
“Onze op het Cloudera-platform gebouwde Atos Codex Datalake Engine maakt digitale transformatie mogelijk door een robuuste architectuur te bieden voor analyses, enterprise kunstmatige intelligentie, evenals slimme en onderling verbonden objecten,” stelt Emmanuel Le Roux, SVP Big Data Platforms bij Atos. “Met deze nieuwste aankondiging is Cloudera Connect nu geschikt voor de verschillende reizen die onze klanten zullen maken wanneer ze het digitale transformatiepad betreden, hun datastrategieën ontwikkelen en meer workloads naar de cloud verplaatsen.”
Meer informatie: www.cloudera.com