De vier pijlers onder Budgetprint zijn inzicht, volledige ontzorging, optimalisatie en flexibiliteit. “Door deze vier elementen slim te combineren biedt Budgetprint klanten een dienst die past bij de bedrijfsvoering”, licht Hjalmar van Veen, Channel Manager van HP, toe. “Budgetprint heeft vier abonnementsvormen en biedt hiermee voor elk type bedrijf een kostenbesparende oplossing. Zo is er een all-in abonnement dat voorziet in automatische levering van toners en supplies gecombineerd met service on-site. Daarbij wordt de huidige HP apparatuur gebruikt. Dit past dus goed bij bedrijven die al eigen HP printapparatuur hebben aangeschaft. Of een alles-in-één oplossing met een vooraf vastgesteld maandbedrag. Groot voordeel hiervan is dat bedrijven niet langer zelf hun printers hoeven weg te brengen voor service of moeten letten op voldoende toner in de voorraadkast.”
Peter Branbergen, Strategic Alliance manager van Veenman vult aan: “Voor bedrijven met een bovengrens van ongeveer 50 werknemers zijn prijs en ontzorgen de belangrijkste criteria om te kiezen voor een printerleverancier. Met een online platform zoals Budgetprint kunnen we hier volledig op inspelen. De klant krijgt grip op afdrukapparatuur en het gebruik ervan, waardoor tijd en kosten worden bespaard. Het sterke aanbod van HP past heel goed bij deze doelgroep. Dus een sterk samenspel, waar we veel van verwachten.”