Het Microsoft CSP programma moet channelpartners meer winstgevendheid, meer omzet en betere controle over de klantrelatie bieden, van het afsluiten van het contract tot en met de facturering en technische ondersteuning. In de Cloud Marketplace heeft Ingram Micro een eenvoudig proces van drie stappen ontwikkeld om Advisor subscripties om te zetten naar het nieuwe CSP programma. Dankzij het volledig geautomatiseerde proces kunnen channelpartners Microsoft Cloud Solutions gemakkelijker en efficiënter leveren, bundelen, factureren en beheren. Ingram Micro is in meer dan 40 landen geautoriseerd om cloud services te verkopen via het Microsoft CSP programma, en heeft het CSP programma omarmd als belangrijke pijler in zijn cloud channel strategie.
In tegenstelling tot het Microsoft Advisor model, dat vereist dat de eindgebruiker rechtstreeks bij Microsoft koopt, zijn channelpartners nu in staat volledige controle te behouden over de prijsstelling, facturering, en ondersteuning voor Office 365. Channel partners kunnen de service ook bundelen met andere cloud oplossingen op de Ingram Micro Cloud Marketplace en één geconsolideerde factuur ontvangen.
Omdat uitstekende customer service onmisbaar is voor succesvol zaken doen in de cloud, biedt Ingram Micro ook Office 365 ondersteuning via de Ingram Micro Service Desk. De Ingram Micro Service Desk biedt betaalde kwaliteitservices via de Cloud Marketplace, die channelpartners kunnen verkopen aan hun klanten en kunnen bundelen met andere cloud oplossingen. Een meertalig team biedt 24/7/365 via telefoon, chat en e-mail Level 1 technische ondersteuning voor front-office, desktop en andere IT-gerelateerde problemen.
Meer informatie: www.ingrammicrocloud.nl