Kaseya, leverancier van complete IT-managementoplossingen voor managed service providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, introduceert een nieuwe dienst: Kaseya Powered Services. Het is de eerste op maat gemaakte ‘go-to-market-in-a-box’-oplossing die MSP’s in staat stelt hun maandelijks terugkerende omzet te verhogen.
Kaseya Powered Services is het nieuwste product dat is ontwikkeld in het kader van de ‘Times 20’-filosofie van Kaseya, die MSP-partners in staat stelt meer omzet te genereren uit Kaseya-investeringen.
Nu zijn AuthAnvil Security-as-a-Service (SECaaS) en Traverse Network Monitoring-as-a-Service (NMaaS) beschikbaar. Elke ‘go-to-market-in-a-box’-oplossing is speciaal ontworpen voor snelle, effectieve implementatie en heeft als doel MSP’s te helpen snel nieuwe klanten te werven en te zorgen dat bestaande klanten meer oplossingen uit het portfolio inzetten.
Doordat de MSP-markt zo competitief is, blijft het voor MSP’s een uitdaging om nieuwe klanten te vinden en bestaande klanten te behouden. Kaseya Powered Services is een krachtige, nieuwe oplossing waarmee MSP’s hun klanten innovatieve diensten kunnen aanbieden. Security- en netwerkmonitoring zijn belangrijke gebieden voor het mkb en bedrijven in het middensegment; dankzij Kaseya Powered Services kunnen MSP’s deze opkomende oplossingen nu leveren met de expertise en flexibiliteit die nodig zijn om te voldoen aan klantbehoeften en om de groei van hun bedrijf te versnellen.
“In deze competitieve markt zijn MSP’s voortdurend op zoek naar manieren om hun diensten te onderscheiden en om relevant te blijven. Het verkopen van nieuwe diensten kan moeilijk zijn, en bovendien is er een aanzienlijke investering voor nodig om dit van de grond te krijgen. Het mooie van Kaseya Powered Services is, dat MSP’s binnen recordtijd nieuwe diensten op de markt kunnen brengen en hier direct extra omzet mee binnenhalen”, zegt Jim Lippie, General Manager Cloud Computing bij Kaseya. “Wij bieden alles wat MSP’s nodig hebben – zoals positionering, salestrainingen, prijsstelling, verpakkingen en leadgeneratie –, zodat zij snel en eenvoudig hun waarde kunnen aantonen en zo nieuwe klanten aantrekken. Onze eerste twee installaties van End User Security- en Netwerkmonitoring-as-a-Service zijn nog maar het begin. We hebben grootse plannen voor dit ‘in-the-box’-leveringssysteem voor veel van onze producten, waaronder de introductie van onze Cloudmanagement-as-a-Service op basis van Unigma, najaar 2017.”
Met AuthAnvil maakt Kaseya het voor MSP’s eenvoudig om hun eigen business én die van hun klanten te beschermen. AuthAnvil Security-as-a-Service biedt alle middelen die nodig zijn om snel en eenvoudig een identiteit te ontwikkelen en toegang te krijgen tot het securityaanbod. Met Kaseya AuthAnvil Security-as-a-Service beschikken MSP’s over:
– ‘go-to-market-in-a-box’-training waarmee MSP-medewerkers AuthAnvil two-factor authentication en single sign-on (SSO) als dienst kunnen verkopen aan klanten;
– white-labeled sales- en marketingmateriaal om het MSP-verkoopproces te versterken;- leerzame webinars voor potentiële MSP-klanten om de vraag naar diensten te ondersteunen;
– een nieuwe, directe stroom maandelijks terugkerende omzet.
AuthAnvil Security-as-a-Service, gebaseerd op het betrouwbare AuthAnvil-platform dat wereldwijd gebruikt wordt door duizenden klanten, is nu beschikbaar voor alle Kaseya-klanten.
Meer informatie: www.kaseya.com