Daarbij ondersteunt Lexmark organisaties bij het optimaliseren van processen en het terugdringen van kosten. Het bedrijf biedt producten en diensten aan in meer dan 170 landen en wordt door veel branche-analisten beschouwd als leider in managed print services (MPS). Lexmark heeft sinds 2010 verschillende softwarebedrijven overgenomen en geïntegreerd. Deze strategische overnames hebben geresulteerd in een aanzienlijke uitbreiding van zijn aanbod van innovatieve softwareoplossingen. Deze zijn ondergebracht binnen Lexmark dochter Perceptive Software, dat nu volledig zal opgaan in de Lexmark organisatie. De software producten blijven de naam Perceptive dragen, zoals Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture en Perceptive Search.
Met de rebranding wil Lexmark duidelijk maken dat het meer is dan een leverancier van hardware en supplies en actief is in belangrijke groeimarkten als MPS, intelligente vastlegging van gegevens, enterprise content management, content management voor de gezondheidszorg en zakelijke zoekfunctionaliteit. Deze oplossingen helpen klanten om hun medewerkers te voorzien va van relevante informatie op het moment dat zij die nodig hebben.
Lexmark’s nieuwe tagline is ‘Open the possibilities’, een uitnodiging aan klanten om de dialoog met Lexmark aan te gaan en nieuwe kansen voor zakelijk succes te benutten met het uitgebreide aanbod van technologieën en oplossingen.
Meer informatie: www.lexmark.com/nl