Er mogen maar enkele Nederlandse partijen onderdeel uitmaken van het wereldwijde CSP programma. Als deelnemer kan Eshgro klanten meer waarde bieden tegen aantrekkelijke voorwaarden. Met het CSP programma is Eshgro nu in staat om de hele levenscyclus van een Microsoft oplossing voor de klant te beheren: Eshgro faciliteert niet alleen de facturatie en levering van Cloud diensten maar biedt daarnaast ook continue ondersteuning.
Door toetreding tot het CSP programma heeft Eshgro bovendien de mogelijkheid om zelfstandig (technische) support te verlenen aan klanten, abonnementen te beheren met tools in het Affiliate Admin Center en klanten een (maandelijkse) factuur te sturen voor Microsoft diensten.
“Klanten willen werken op een manier die het meeste haalt uit hun werkdag,” zegt Anton Loeffen, ceo van Eshgro. “Dat betekent werken met de Cloud diensten die passen bij jouw rol in de organisatie. Niemand wil op een werkdag inloggen bij tal van leveranciers en merken omdat er geen centraal integratiesysteem is. Microsoft ontwikkelt een oplossing voor dit probleem door het CSP-programma te lanceren, wat uitstekend aansluit bij onze visie als bedrijf. We zijn dan ook trots dat wij als één van de eerste partijen wereldwijd toe mogen treden tot dit programma.”
Meer informatie: www.eshgro.nl