Oracle breidt de Oracle Marketing Cloud uit met nieuwe mogelijkheden voor marketing-automation en contentmarketing. Deze vereenvoudigen digitale marketing en stellen marketeers in staat om klanten een sterk gepersonaliseerde ervaring te bieden via verschillende kanalen. De nieuwe toevoegingen aan Oracle Eloqua en Oracle Content Marketing bieden marketeers de mogelijkheid om content te creëren en distribueren en data gemakkelijk om te vormen, zodat beter is in te spelen op klantgedrag en -eisen. Zo kunnen gebruikers van deze oplossingen hun verkoop- en marketinginspanningen versterken, optimale content bieden via ieder device en de leadgeneratie versnellen.
De steeds hogere klantverwachtingen dwingen B2B-organisaties om hun bestaande marketingprocessen te heroverwegen. Zo moeten interne silo’s tussen marketing, sales en andere klantgerelateerde afdelingen worden afgebroken en moet een gefragmenteerde klantervaring te voorkomen. Oracle lanceert met het oog hierop een nieuwe Content Portal, een Program Canvas en een Responsive Content Editor binnen de Oracle Marketing Cloud. Deze innovatieve nieuwe mogelijkheden bieden marketeers de mogelijkheid om sales en marketing met elkaar in lijn te brengen door goedgekeurde marketingcontent vindbaar te maken, te volgen en te delen.
Met de nieuwe uitbreidingen binnen Oracle Eloqua en Oracle Content Marketing kunnen marketeers:
- content binnen de organisatie zoeken, volgen en delen
- hun data en leads sneller normaliseren
- de contentcreatie stroomlijnen en vereenvoudigen
De Oracle Marketing Cloud is onderdeel van de Oracle Customer Experience (CX) Cloud, een van de meest complete CX-oplossingen in de markt. Oracle CX Cloud stelt organisaties in staat om de klantervaring te optimaliseren, de loyaliteit te vergroten en de resultaten meetbaar te verbeteren door het creëren van een consistente, verbonden en gepersonaliseerde merkervaring via alle kanalen en devices.
Meer informatie: www.oracle.com