Oracle Hospitality combineert de uitgebreide domeinkennis van MICROS, dat in 2014 werd overgenomen, met de schaal en innovatiekracht van Oracle. De nieuwe businessunit helpt klanten succesvol te zijn in een omgeving die fundamenteel verandert door de opkomst van social, mobiele en cloudtechnologieën. Het Oracle-platform voor de hospitality-branche biedt complete, geïntegreerde software, moderne cloudoplossingen en hardware voor hotels, casino’s, restaurants, sport- en entertainmentlocaties en grote en kleinere cruiseondernemingen.
Door gebruik te maken van de geïntegreerde technologiestack en het cloudportfolio van Oracle, biedt Oracle Hospitality de vereiste breedte, diepte en schaal voor de hospitalitysector. Oracle combineert dit met onderzoek en ontwikkeling en speciaal aangewezen medewerkers en vrijgemaakte middelen om in te spelen op wat de branche nodig heeft. Daarbij gaat het om het overtreffen van de klantverwachting. Klanten verwachten vandaag de dag een gepersonaliseerde ervaring. Met een compleet en geïntegreerd systeem is een klant tijdens iedere interactie persoonlijk te benaderen. Dat vergroot de loyaliteit en maakt het mogelijk de klantverwachting te overtreffen. Zo blijven bedrijven concurrerend in een snel veranderende branche.
De complete, schaalbare en wereldwijd inzetbare cloudoplossingen van Oracle Hospitality maken het mogelijk om snel over te stappen op de cloud. Daardoor is het niet langer nodig te investeren in aanschaf en beheer van on-premise applicaties en kunnen bedrijven zich volledig richten op hun gasten en bedrijfsvoering. De mobiele trend versnelt de veranderingen in de hospitalitybranche. Oracle Hospitality biedt volledig geïntegreerde mobiele oplossingen voor transacties en klantcontact, altijd en vanaf iedere plek.
Meer informatie: www.oracle.com