I AM maakt communiceren niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter. Gebruikers kiezen met I AM zelf de vorm van communiceren die het beste bij de situatie past. Of dit nu chat, bellen of videobellen is. Eén-op-één, of juist in groepsverband. Maar ook desktopdelen en filesharing. En met de real-time beschikbaarheidsstatus van collega’s ziet de gebruiker eenvoudig wie beschikbaar en bereikbaar is.
I AM werkt ook over het publieke internet – waaronder 4G – en is volledig geïntegreerd in de telefooncentrale in de cloud. Zo maakt I AM de ondernemer altijd en overal bereikbaar. En is een gebruiker via I AM in gesprek, dan is ook het vaste en/of mobiele nummer in gesprek.
Daarnaast is I AM ook de oplossing voor de ondernemer die wil besparen op hardwarekosten en het gebruik van privé-apparaten stimuleert. I AM kan moeiteloos worden geìnstalleerd op elk type iOS, OSX, Windows of Android apparaat, zowel zakelijk als privé.
I AM is per direct beschikbaar voor het MKB, via het landelijke netwerk van ICT- en Telecompartners van RoutIT.
Meer informatie: www.routit.nl