Cloudleverancier Trimessa start een samenwerking met Intovoice, een leverancier van whitelabel clouddiensten.
Met het platform van Intovoice is Trimessa straks in staat als distributeur clouddiensten real-time te provisionen en te leveren aan zijn partners, aldus de leverancier.
Intovoice beschikt over een eigen UCaaS-oplossing getiteld SyrinX. Deze is API-first gebouwd, wordt actief ontwikkeld en de dienstverlening en functionaliteit zijn volgens Trimessa en Intovoice niet vanuit een technisch perspectief gebouwd, maar vanuit de gebruiker.
“Ik heb een aantal gesprekken gehad met Daniël Cools (CCO Intovoice) en die waren meteen vriendschappelijk”, vertelt George Chatzivasiliadis, directeur van Trimessa. “Wetende wat de plannen zijn van Intovoice heb ik besloten de samenwerking aan te gaan. Zo kunnen we meer diensten en service aansluiten op de behoeften van onze klanten.
“We willen diensten leveren die zo goed zijn, zodat onze klanten er weinig werk aan hebben en wel volledig in hun behoefte worden voorzien. Dat is de kwaliteit van service waar wij altijd naar streven.”
Vrijheid voor partners
Die visie sluit volgens de partijen naadloos aan op die van Intovoice. Daniël Cools, CCO Intovoice: “Wij zijn erg blij dat Trimessa voor Intovoice kiest. We geloven erin dat partners de vrijheid moeten hebben hun klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Dit is voor ons meer dan een leverancier-klant relatie, het gaat om een partnership. De vraag die centraal staat is: wat hebben onze partners nodig om zo optimaal te kunnen verkopen?”
Trimessa wordt actief betrokken in de ontwikkeling van het platform. Chatzivasiliadis: “Het moet van twee kanten komen. Vaak merk je in een samenwerking dat zaken over de schutting worden gegooid en dat is niet hoe ik het zie. Je bedenkt samen een idee en werkt dat uit tot een mooi product. En als er een probleem is, los je het samen op.”
Door recente ontwikkelingen in de markt ontstaat ruimte om het anders te doen, menen de partijen. “Intovoice is een antwoord op de huidige ontwikkelingen waarbij de aandacht voor een partnership en goede support vaak niet meer de juiste prioriteit hebben”, aldus Cools. “Wij vonden het tijd om het partnermodel opnieuw uit te vinden. Door directe lijnen met technici zonder tussenkomst van een eerstelijns helpdesk en partners te betrekken bij de ontwikkeling streven we naar de best mogelijke dienstverlening.”