Dat is mogelijk door een vereenvoudigde gebruikservaring op basis van betere analytics, Partner Relationship Management en sectorspecifieke oplossingen.
De manier waarop klanten communiceren met de salesafdelingen van bedrijven is snel aan het veranderen. Uit een recent onderzoek van CEB bleek dat 57 procent van het verkoopproces al voorbij is, nog voordat een klant met het salesteam van een bedrijf heeft gesproken. In deze nieuwe zakelijke omgeving moet een organisatie haar salesteams uitrusten met snelle, gemakkelijke en moderne salestools, die zorgen voor mobiele productiviteit, slim en samenwerkend verkopen en robuuste pijplijncreatie.
Met de nieuwste versie van Oracle Sales Cloud helpt Oracle salesteams bij het vergroten van hun flexibiliteit door betere besluitvorming en meer samenwerking. Een modern, interactief dashboard omvat ingebouwde rapportages en verbeterde visualisaties die salesteams voorzien van inzicht en realtime analyses. Daarnaast profiteren salesprofessionals van de nieuwe Mobile App Designer-tool, waarmee zij op basis van drag en drop intuïtieve rapporten en dashboards creëren. Om het salesproces verder te versterken, biedt Oracle Sales Cloud partners en salesteams de mogelijkheid om veilig te communiceren binnen het Oracle Social Network. Verder zijn de Partner Relationship Management-mogelijkheden verder uitgebreid met rapportages voor optimale realtime analyse.
Om de efficiency te stimuleren en kosten te verlagen, biedt Oracle Sales Cloud nog betere functionaliteit voor sectoren als productie, financiële dienstverlening, consumentengoederen en communicatie. Met sectorspecifieke functionaliteit besparen salesteams tijd door te profiteren van de diepe domeinkennis en de op maat gemaakte applicaties die zijn ontwikkeld om in te spelen op de unieke eisen van salesteams.
Meer informatie: www.oracle.com