Cognizant heeft een overeenkomst gesloten voor de overname van Mirabeau, een Nederlands bureau voor digital marketing en customer experience. Door de overname breidt Cognizant zijn expertise op het gebied van digital in Europa flink uit. Details over de overname worden niet bekend gemaakt.
Mirabeau
Het hoofdkantoor van Mirabeau is gevestigd in Amsterdam, het bedrijf is opgericht in 2001. Het bedrijf is met name gespecialiseerd in de sectoren travel & hospitality, finance, retail en B2B, klanten zijn onder meer Air France KLM, ING, Maxeda, MoneYou, Leaseplan en Transavia. Het bureau heeft veel expertise op het gebied van online marketing, customer experience design, branding en (cloud) technologie. Mirabeau helpt haar opdrachtgevers in te spelen op veranderend (digitaal) klantgedrag en ontwerpt en implementeert hiervoor omni-channel platformen. Het werk van Mirabeau is veelvuldig onderscheiden met diverse Dutch Interactive Awards en recentelijk een Lovie Award en een Spin Award.
Cognizant is een vooraanstaande dienstverlener op het gebied van consultancy, technologie en business process outsourcing, haar activiteiten op het gebied van digital zijn geclusterd in het onderdeel Cognizant Digital Business. Mirabeau en haar circa 260 specialisten worden, met behoud van eigen naam, onderdeel van Cognizant Digital Business. Door het samengaan kunnen klanten nog beter en breder bediend worden en wordt voor beide partijen de slagkracht versterkt.
Meer informatie: www.cognizant.com