Bernard Charlès, President en ceo van Dassault Systèmes: “2014 was een belangrijk jaar voor de levering van onze 3DEXPERIENCE-omgevingen. Begin 2014 maakten wij de doelstelling bekend om met Industry Solution Experiences gebaseerd op het 3DEXPERIENCE-platform, onze toegevoegde waarde voor klanten te gaan verhogen. Daarin zijn wij geslaagd, met een combinatie van investeringen en initiatieven vanuit verkoop en services.”
In 2014 lanceerde Dassault Systèmes twee nieuwe merken, BIOVIA voor Life Sciences en 3DEXCITE voor marketeers. Verder werd GEOVIA uitgebreid met 3DEXPERIENCity en kunnen klanten hun bedrijfsprocessen verder optimaliseren met de software van het overgenomen Quintiq. Door die uitbreidingen kan het 3DEXPERIENCE-platform beter invulling geven aan de behoeften van bedrijven en individuen. Parallel daaraan is het bedrijf blijven investeren in verkoop- en servicekennis en uitbreiding van het wereldwijde partnernetwerk en is er een toenemende interesse voor de Industry Solution Experiences vanuit diverse industrietakken.