IT-dienstverlener DDM Consulting gaat zich aansluiten bij het partnernetwerk van Talkdesk, een leverancier van cloud-contactcenters. Talkdesk wordt daarmee toegevoegd aan het portfolio van contactcenteroplossingen van DDM.
“De klantervaring overschaduwt in rap tempo de producten en diensten die organisaties leveren en wordt hiermee de belangrijkste drijfveer bij het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Stew Hale, Regional Vice President bij Talkdesk. “Steeds meer organisaties zien dit in en ontwikkelen hun contactcenters tot een strategisch middel om betere klantervaringen mogelijk te maken. DDM Consulting zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klantbetrokkenheid te creëren met een Talkdesk-oplossing die het best aansluit bij hun unieke behoeften en CX-doelen.”
Napoleon Theuns, CEO van DDM Consulting: “Als trusted advisor is het onze missie om organisaties maximaal te ondersteunen in het realiseren van hun CX-doelstellingen. De samenwerking met Talkdesk past hier perfect bij.”
DDM Consulting heeft het hoofdkantoor in België en kantoren in Nederland en Duitsland. Onder de klanten zijn bekende namen zoals Miele, Telenet en Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem.
Foto: Ruud van Asperen, Regional Channel Manager Benelux & DACH Talkdesk en Napoleon Theuns, CEO DDM Consulting.