ProSupport Plus werd ontwikkeld om klanten met minimale inspannigen van maximale ondersteuning te voorzien. ProSupport Plus is als abonnement per systeem beschikbaar voor de productseries Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue en Chromebook.
In een wereld waarin IT-budgetten continu onder druk staan, biedt deze oplossing alles wat nodig is, zoals:
– 24×7 toegang tot ProSupport-technici met diepgaande hardware- en softwarekennis.
– Proactieve en preventieve ondersteuning met de Dell SupportAssist monitoringstechnologie.
– Self-service case management en de verzendingsstatus voor vervangende onderdelen volgen via TechDirect portal, mobiele app of API.
– Dekking voor valschade, morsen van vloeistoffen en spanningspieken.
– Behoud van defecte harde schijven bij vervanging voor nieuwe schijven.
– Eén technisch account manager als vast aanspreekpunt voor probleemoplossing en maandelijkse rapportage (beschikbaar voor klanten met 1.000 of meer ProSupport Plus-systemen).
Meer informatie: www.dell.com