Na het grote succes van de digitale ALSO CTV, het online kennis event voor IT-partners in de DACH-regio, wordt het event nu verder uitgerold. Op dinsdag 28 april vindt het event ook plaats in alle andere 20 ALSO-landen.
Door de digitalisering van het event was het aantal bezoekers in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk zelfs aanmerkelijk hoger dan op eerdere fysieke beurzen. Bovendien vonden gebruikers het bezoek zeer de moeite waard, omdat ze dankzij de opname van alle presentaties, elk onderwerp waar ze geïnteresseerd waren, konden volgen. Dit bleek ook uit de cijfers van het aantal deelnemers per sessie: elk van de meer dan 6.000 bezoekers nam deel aan ongeveer 5 presentaties of webinars. In totaal werden er meer dan 100.000 clicks geregistreerd.
Gustavo Möller-Hergt, CEO van ALSO: “De positieve feedback van onze bezoekers via het digitale prikbord of in persoonlijke gesprekken die onze medewerkers na afloop met bezoekers hadden, heeft ons overtuigd om het format ook uit te rollen naar de andere ALSO-landen in de regio.”
Tijdens de online beurs kunnen resellers diverse interessante presentaties en webinars verwachten. Talloze leveranciers zullen deelnemen. Geïnteresseerde resellers kunnen zich vanaf 8 april inschrijven voor hun gratis bezoek aan het online event op de lokale landen websites.
Meer informatie: www.also.com