Het ingrijpend vernieuwde partnerprogramma van Fujitsu houdt rekening met de veranderende behoeften van partners. Daarbij is gekeken naar de opzet van het programma, onderlinge samenwerking, training en voordelen voor partners. Op basis van de successen die Fujitsu de afgelopen jaren met het programma boekte, verwacht het jaarlijks 80 procent van de omzet in producten te behalen via het partnerkanaal.
Het programma kent wereldwijd nu ruim 16.200 partners en is één van de meest geavanceerde programma’s in zijn soort. “Het bereiken van wederzijdse groei voor Fujitsu en haar partners is een strategische prioriteit”, zegt Veerle Limbos, Vice President, Global Channel Business van Fujitsu. “Het programma levert voor partners waarde vanuit drie vaste principes: betrouwbare innovatie, individuele ondersteuning en wederzijds commitment voor groei.”
Het vernieuwde SELECT Partner Program kent nu twee niveaus: SELECT Registered en SELECT Expert. Op het eerste niveau staat het opbouwen van kennis over en het verkopen van Fujitsu standaardproducten centraal, zoals LIFEBOOK notebooks, ESPRIMO desktops en STYLISTIC tablets, PRIMERGY servers en ETERNUS storage systemen. Door te specialiseren en te certificeren kunnen resellers doorgroeien naar het niveau van SELECT Expert. SELECT Experts zijn trusted advisor voor hun klanten met specialisaties op gebieden als mobiele oplossingen, geavanceerde serverproducten of databescherming.
Voor meer informatie: www.fujitsu.com/nl