Bang & Olufsen heeft Ingram Micro geselecteerd als nieuwe distributiepartner in Europa. De alliantie met Ingram Micro omvat zowel multibrand als B2B en maakt deel uit van de inspanningen van Bang & Olufsen, om zo de aanwezigheid en prestaties van het bedrijf in die kanalen te versterken. In de afgelopen maanden heeft Bang & Olufsen zijn Europese organisatie versterkt met nieuwe capaciteiten binnen multibrand en B2B om de prestaties in die kanalen te verbeteren.
“We zijn verheugd om samen te werken met Ingram Micro om onze aanwezigheid in multibrand en B2B te verbeteren”, zegt Jorge Aguiar, Vice President Europa van Bang & Olufsen. “We kunnen de sterke aanwezigheid van Ingram Micro in Europa en de knowhow op het gebied van consumentenelektronica gebruiken om ons bedrijf te vergroten en de consumentenervaring in branded en non-branded Bang & Olufsen-winkels te versterken.”
“De kracht, schaal, relaties en expertise van Ingram Micro op het gebied van consumentenelektronica en B2B zijn in lijn met de groeidoelstellingen van Bang & Olufsen, waardoor dit het juiste moment is om samen te werken en de business te laten groeien”, aldus Renke Krüger, EMEA Director Peripherals, Ingram Micro. “We zijn verheugd om benoemd te zijn tot een strategische go-to-market-partner voor Bang & Olufsen en kijken ernaar uit om voort te bouwen op hun succes.”