Om het programma in goede banen te leiden, stelde Kaseya onlangs Alex Cuevas aan als Chief Customer Officer.
Cuevas’ benoeming en de recente aanstelling van Fred Voccola als nieuwe ceo zijn onderdeel van Kaseya’s missie om klanten op continue basis te helpen groeien en succesvol te zijn door het gebruik van Kaseya-producten en –diensten. In zijn nieuwe rol stuurt Cuevas een team van customer-successmanagers aan en zal hij een nieuw team vormen van onboardingspecialisten. Samen zijn zij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de meer dan tienduizend Kaseya-klanten over de hele wereld, en voor het verzorgen van een soepele onboardingervaring voor nieuwe klanten van Kaseya.
In de komende drie maanden zal Kaseya nadere invulling geven aan specifieke plannen zoals:
– een uitgebreid customer-successteam dat alle in de organisatie aanwezige middelen inzet om te voldoen aan de wensen van klanten.
– een gestroomlijnd onboardingproces met onder andere crossfunctionele tools en middelen, geleverd door specialisten die met gespecialiseerde aandacht een snelle time-to-value voor iedere klant te kunnen waarborgen.
– grote investeringen in nieuwe communicatiekanalen voor klanten om nieuwe niveaus van feedback te faciliteren en voor doorlopende interactie met het product, diensten en relatieteams.
– significante nieuwe investeringen in de Kaseya Community als een forum waar Kaseya-gebruikers met elkaar en met het Kaseya-team de interactie kunnen aangaan.
– nieuwe trainingen, opleidingen en diensten die klanten helpen alle beschikbare Kaseya-middelen in te zetten die nodig zijn om hun doelen te behalen.
Meer informatie: www.kaseya.com