De updates voor MAX ServiceDesk zijn gebaseerd op de feedback die LogicNow heeft gekregen vanuit een community van ruim 12.000 klanten, partners, MSP’s en toonaangevende partijen uit de industrie. De verbeteringen zijn met name gericht op het ondersteunen van MSP’s bij het beheren van de planning van medewerkers, roosters, klantondersteuning en het stroomlijnen van hun dagelijkse werkzaamheden.
De nieuwe gebruikersinterface is dusdanig intuïtief dat medewerkers veel sneller aan de slag kunnen met ServiceDesk en bovendien minder tijd nodig hebben om problemen van de klant te behandelen. Individuele klantaccounts kunnen gedetailleerder worden gecontroleerd door het verbeterde ticket management. Hiermee wordt de volledige voortgang van elke ticket in detail aangegeven, wat de efficiëntie en de service richting de klant verhoogt. Nieuwe roostering-tools maken het tevens mogelijk om resources beter te beheren en ontwikkeltijd inzichtelijk te maken, waardoor minder overuren gedraaid hoeven te worden.
“Tijdregistratie en productiviteitsbeheer vormen al jaren de knelpunten bij uitstek voor IT-dienstverleners met groeiambities”, zegt Alistair Forbes, General Manager bij LogicNow. “In samenspraak met onze klanten hebben we ServiceDesk 2.2 ontwikkeld om deze obstakels weg te nemen. Excellent klant- en probleembeheer kunnen doorslaggevend zijn voor het succes van een IT-dienstverlener als ze gezien willen worden als proactieve MSP in plaats van als ondersteunende IT’er.”
Ga voor meer informatie naar www.logicnow.com