Fame is een begrip voor muziekliefhebbers uit Amsterdam en daarbuiten en beschikte over een zeer breed assortiment. Regelmatig vonden er signeersessies plaats met bekende artiesten. Om deze redenen is de keuze van Media Markt om Fame over te nemen, een logische.
“Winkelbeleving en service zijn voor Media Markt belangrijke pijlers. Door het enorme assortiment dat ontstaat, kan het zomaar zijn dat je verrast wordt met een vondst, geattendeerd wordt op een muziekpareltje of nieuwe muziek of films ontdekt in de winkel. Of dat je er je favoriete artiest ontmoet bij een signeersessie,” zegt Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland.
De komende maanden werkt Media Markt aan verdere activiteiten om consumenten te trekken. Zo wordt ‘Juke’, de streaming muziekdienst van Media Markt, verder ontwikkeld door een volledig entertainment assortiment te bieden. De fysieke winkels worden steeds meer een belevingsplek. “Winkelen gaat nog leuker worden. We gaan er alles aan doen om bezoekers een fantastische beleving te geven,” zegt Van Ruiven. “Denk aan optredens, signeersessies en feesten – in lijn met ons doel om van elke Media Markt een ‘pleasure dome’ te maken. De overname van Fame sluit hier perfect op aan.”
Bron: Digitailing