myBrand streeft naar lange termijn relaties met haar stakeholders. Klanttevredenheid is hierbij dan ook een zeer belangrijke indicator en in 2014 scoorde myBrand hierop gemiddeld een 7,8. In de praktijk vertaalt deze hoge klanttevredenheid zich onder andere naar contractverlengingen. Alle klanten waarvan de contractperiode afgelopen jaar afliep, hebben ervoor gekozen hun contracten te verlengen, vaak voor een periode van vijf jaar. Dit laat zien dat het succes van myBrand niet alleen op de korte termijn, maar ook op lange termijn is gewaarborgd. In 2014 is het aantal medewerkers uitgebreid met 24 personen en het kennisniveau verder verhoogd, daarmee is het team van myBrand klaar voor verder succes.
“In 2015 bestaat myBrand 10 jaar. We zijn er trots op dat myBrand in deze periode een stabiele groei en steeds hogere kwaliteit heeft laten zien, ook tijdens moeilijke economische omstandigheden”, zegt Paul Poppelaars, financieel directeur bij myBrand. “In 2015 zetten we in op verdere organische groei door verdere ontwikkeling.