DISTREE EMEA biedt de standhouders de mogelijkheid om afspraken te maken en persoonlijke gesprekken te voeren met detailhandelaars en distributeurs die hun productportfolio willen uitbreiden en op zoek naar nieuwe leveranciers en orders.
DISTREE EMEA bestrijkt het hele gamma technologie en consumentenelektronica dat wordt verkocht via de kleinhandel. Van grote, reeds lang gevestigde merken tot starters; alle merken kunnen tijdens dit evenement hun afnemerpenetratie verbeteren en hun relaties versterken. DISTREE richt zich niet alleen op al goed ingeburgerde producten zoals pc’s, tablets of laptops, maar ook op producten die nog volop in ontwikkeling zijn. Zo kunnen resellers nieuwe merken en innovatieve producten onder de aandacht van hun klanten brengen.
Dit jaar lanceert DISTREE EMEA de ‘Smart Channel Summit’ die aandacht besteedt aan de evolutie van de verkoopkanalen om in te spelen op de behoeften van consumenten in heel Europa op het vlak van ‘smart homes’ (slimme huizen), ‘connected objects’ (verbonden objecten) en het ‘internet of things’ (het internet van de dingen). Innoverende kleinhandelaars zoals Lick, een winkelketen die verbonden objecten aanbiedt, nemen deel aan deze nieuwe sessie die door de onderneming CONTEXT wordt georganiseerd.
Ook de onderzoekstak van GfK lanceert een gloednieuwe adviesservice tijdens DISTREE EMEA 2015. Zo kunnen er afspraken worden gemaakt voor persoonlijke gesprekken met de ‘GfK Clinic’ om specifieke problemen aan te kaarten over zakendoen en markttrends. Het GfK-team verzorgt tijdens het evenement tevens de nodige presentaties en workshops.
Klik hier voor meer informatie.