UiPath heeft Re:infer overgenomen. Deze in Londen gevestigde aanbieder van natural language processing (NLP) oplossingen voor ongestructureerde documenten en communicatie werd in 2015 opgericht door wetenschappers van het AI Research Lab van University College London.
“Automatisering en AI vormen een krachtige natuurlijke combinatie die bijdraagt aan de realisatie van onze visie van de fully automated enterprise”, aldus Ted Kummert, executive vice president Products & Engineering bij UiPath. “Door de NLP-technologie van Re:infer te combineren met onze Document Understanding-oplossing en AI-producten kunnen we onze door AI ondersteunde automatiseringsmogelijkheden uitbreiden en onze klanten nieuwe automatiseringskansen bieden.”
Re:infer biedt gebruikers machine learning-modellen voor het analyseren van alle documenten en communicatiedata die tijdens een doorsnee werkdag worden gegenereerd. Re:infer rekent onder meer Deutsche Bank, Hiscox Ltd. en Farfetch tot zijn klanten.
De oplossingen en technologie van Re:infer zijn toegankelijk voor klanten van UiPath op basis van een besloten preview. Nadere informatie zal worden onthuld tijdens het UiPath FORWARD 5-congres in het Venetian Resort in Las Vegas van 27 t/m 29 september 2022.