IT-bedrijf Ivanti heeft het Enterprise Service Management-aanbod uitgebreid. Servicedesks krijgen voortaan realtime inzicht in de bedrijfsvoering. Zogeheten automation bots kunnen 80 procent van alle problemen oplossen voordat gebruikers ze rapporteren.
Ivanti levert een breed scala aan automatiseringsoplossingen aan bedrijven. Onlangs werden Ivanti Neurons geïntroduceerd. Dit zijn ‘hyperautomation bots’. Ze kunnen proactief ondersteuning te bieden bij bijvoorbeeld beveiligingsproblemen.
De nieuwste versie van de Ivanti-software omvat ook automatische asset-detectie. De software kan daardoor tegen lage kosten gegevens verzamelen over bedrijfsmiddelen.
Verder introduceert Ivanti biometrische authenticatie voor een betere beveiliging. Ook zijn de pushmeldingen naar mobiele applicaties verbeterd en is er een geïntegreerde self-service chat in internetbrowsers en mobiele applicaties.
Tot slot wordt de nieuwe software standaard geleverd met content voor facilitair management. De software had al informatie voor HR- en andere niet IT-gerelateerde afdelingen. Dankzij geautomatiseerde workflows kan een organisatie het aantal handmatige processtappen verminderen.