HP kondigt een nieuw partnership aan met Living Tomorrow, het innovatiecenter in Vilvoorde Belgie. Vanaf vandaag zijn in de verschillende ruimten in het moderne centrum voor technologie oplossingen van HP te vinden. Het digitale experience center is op afspraak te bezoeken.
Het partnership is tussen Living Tomorrow en HP is aangegaan voor vijf jaar en stelt HP in staat om bezoekers, experts en partners samen te brengen tijdens events gedurende het jaar en de rondleidingen door het digitale experience center.
Het Living Tomorrow Innovation Center is een nieuw gebouw in Vilvoorde waarin een restaurant, hotel en experimenteel innovatiecentrum gevestigd is. Living Tomorrow is een maatschappelijk demonstratie- en innovatieproject dat organisaties en mensen wil voorbereiden op, en informeren over de toekomst.
Het ruim 10.000 vierkante meters tellende centrum verwacht een miljoen bezoekers aan te trekken en bovendien 100 miljoen digitale bezoekers te mogen verwelkomen.
Het concept heeft een rijke historie die teruggaat tot 1995 waarin het eerste innovatiecentrum werd geopend. Het huidige centrum is de zesde in lijn van dit concept en tevens de grootste. HP is in de afgelopen jaren bij meerdere projecten van Living Tomorrow betrokken geweest als partner en gaat nu wederom een partnership aan.
In het centrum komen technologie en de toekomst van werken en leven samen in de verschillende zones, elk met een eigen thema: de toekomst van het stadsleven, virtual reality, autonoom leven, het huis van de toekomst, future working en gezondheidszorg. In de zones komen de oplossingen van HP op het gebied van hybride werken ook ruimschoots aan bod.
Koen Van Beneden, Managing Director HP Benelux: ”Ik ben er trots op dat we ons mogen voegen bij een mooie lijst partners van het nieuwe Living Tomorrow innovatiecenter. Het centrum draait om hoe we in de toekomst leven en werken. Een visie die heel duidelijk aansluit op de focus van HP. Wij zetten vol in op het faciliteren van alle facetten van hybride werken en het is geweldig om te zien hoe we dat aan een breder publiek kunnen overbrengen door middel van het experience center.”