Het Twentse IT-bedrijf Keen IT Consultants heeft branchegenoot Microcenter B.V. uit Almelo overgenomen. Met deze stap breidt Keen IT zijn portfolio uit met telefonie- en verbindingsdiensten, naast bestaande expertise in IT-support en documentmanagement.
Uitbreiding van diensten en expertise
Keen IT, met vestigingen in Almelo en Deventer, is gespecialiseerd in IT-support, document management en output management. Door de overname van Microcenter komt daar nu een nieuwe dienstencategorie bij: telefonie en netwerkverbindingen. Daarmee wil het bedrijf klanten een vollediger ICT-dienstenpakket bieden.
Volgens de directie blijft persoonlijke service de kern van het bedrijf. “Wij geloven dat juist het persoonlijke contact en snelle service het verschil maken voor onze klanten,” stellen Jeroen Uittenbosch en Michel Snitjer, directie van Keen IT. “Door deze overname bundelen we onze krachten en zijn we beter in staat om kwaliteit en innovatiekracht te waarborgen – nu en in de toekomst.”
Voor bestaande klanten van Microcenter verandert er weinig. Alle medewerkers blijven binnen de organisatie werkzaam. Rob Bekke, oprichter van Microcenter, blijft actief en zal zich sterker richten op klantcontact en relatiebeheer.


