Beveiligingsleverancier Arctic Wolf komt met vernieuwingen in zijn partnerprogramma. Een belangrijke drijfveer is de sterke groei van het aantal partners wereldwijd, zegt het bedrijf. Arctic Wolf leunt voor zijn verkoop volledig op partners.
Arctic Wolf meldt een sterke groei in het aantal partners, met een gemiddelde van 29% wereldwijd. De regio’s EMEA en Australië/Nieuw-Zeeland springen daar flink bovenuit met respectievelijk 78% en 156% groei. Arctic Wolf ziet vooral de belangstelling van verzekeringsmaatschappijen voor een partnerschap exploderen, met een groei van 350% over de laatste twaalf maanden.
Onder de nieuwe plannen voor het partnerprogramma zijn een nieuw kortingsprogramma voor channelpartners met extra groeiprikkels; uitbreiding van de Managed Security Awareness Plus partnervoordelen, met content over compliance access en rapportage over e-maildreigingsniveaus; en uitbreiding van de Incident Response (IR) specialisatie, inclusief een gratis IR JumpStart Retainer, een IR playbook en voorkeursprofielen.
Arctic Wolf kondigde de nieuwe plannen aan tijdens de Partner Jam, het event van Arctic Wolf voor zijn wereldwijde channel-, alliantie- en verzekeringspartners. Will Briggs, senior vice president Global Channels: “We blijven ons partnerecosysteem over de hele wereld uitbreiden en zijn verheugd over de verbeterde programma-elementen. Daarnaast willen we onze partners nieuwe mogelijkheden bieden om hun eigen securityresultaten te verbeteren en klanten over de hele wereld meer zakelijke veerkracht te bieden.”