Deze maand is een nieuwe dienst toegevoegd aan het My-Connect portfolio van BusinessCom: My-Connect Dialogue, de Cloud bedienpost-service voor attendants en agents.
My-Connect is het Cloud-portfolio van IT- en Telecom-distributeur BusinessCom. My-Connect Dialogue is de vijftiende dienst die aan dit portfolio wordt toegevoegd. Niels van den Berg, partner manager bij BusinessCom is enthousiast over het toevoegen van My-Connect Dialogue aan het portfolio: “Deze Cloud-dienst verbetert bestaande UC- of Contact Center-oplossingen. My-Connect Dialogue brengt de verschillende informatie- en communicatiekanalen van een organisatie op één plaats binnen en is daarmee een perfecte aanvulling op ons bestaande portfolio. Daarnaast is de dienst gebruiksvriendelijk voor zowel partner als eindklant en is My-Connect Dialogue gecertificeerd voor Microsoft Teams.”
Groeiende vraag naar hybride platform
My-Connect Dialogue is een oplossing van Pridis. Caspar Hendriks, Director Global Sales bij Pridis: “Wij zijn trots dat we als Pridis onderdeel zijn gaan uitmaken van het MyConnect portfolio bij BusinessCom. Dit onderstreept nogmaals zowel de kracht van de strategie van BusinessCom als de toegevoegde waarde van onze veelgeprezen Dialogue Enhancement tool, Connecsy, dat onderdeel is van ons Dynamic Dialogue Platform. In de huidige turbulente markt ervaren we de steeds sneller groeiende vraag naar een hybride platform dat niet alleen zeer stabiel is maar tegelijk ook juist heel flexibel ingezet kan worden door de resellers van BusinessCom.”