Arrow Electronics gaat de Symantec Enterprise Security-producten van Broadcom in verschillende Europese regio’s distribueren. Het gaat om de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Spanje, Italië, Scandinavië en Groot-Brittannië.
De overeenkomst omvat de ondersteuning en de go-to-market-strategieën voor de brede portefeuille van beveiligingsoplossingen van Symantec, die na de overname van Symantec door Broadcom eind 2019 in handen van laatstgenoemde zijn gekomen. In het kader van de overeenkomst zal Arrow de klanten van Broadcom rechtstreeks technische ondersteuning bieden en het kanaal ondersteunen door het genereren van mogelijkheden, het stimuleren van vernieuwingen en het faciliteren van mogelijkheden binnen het partner-ecosysteem.
Toegewijd aan het kanaal
“Arrow is goed gepositioneerd om een groot klantenbestand te bedienen met beveiligingsoplossingen en -diensten met toegevoegde waarde binnen Broadcom’s wereldwijde cybersecurity-programma. Dat bewijst ons track record voor Symantec inmiddels al vele jaren”, zegt Alexis Brabant, vice president sales van Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA. “Broadcom is volledig toegewijd aan het kanaal en we zijn blij dat we onze samenwerking met deze leverancier kunnen uitbreiden en een sleutelrol kunnen spelen in hun wereldwijde netwerk. De overeenkomst verrijkt ons aanbod aan oplossingen voor onze kanaalklanten en helpt hen om de infrastructuur van hun eindgebruikers te beschermen”.
Deskundige handen
“Geen enkel bedrijf is immuun voor de voortdurende uitdagingen om zich te beschermen tegen het steeds groter wordende bedreigingslandschap en om de naleving van de wet- en regelgeving te garanderen. We zijn verheugd dat we deze overeenkomst met Arrow kunnen afsluiten, omdat we weten dat onze klanten in veilige, deskundige handen zijn, gezien de langdurige samenwerking van Arrow met Symantec”, aldus Apay Obang-Oyway, directeur van het EMEA-kanaal en de allianties bij Broadcom. Arrow’s samenwerking met Symantec nadert de 20 jaar. Arrow is vastbesloten om aanzienlijke investeringen te blijven doen in go-to-market strategieën en het aansturen van kanaalinitiatieven.