De huidige Benelux-directeur van Kaspersky Lab, Martijn van Lom, heeft een nieuwe functie binnen het beveiligingsbedrijf. Vanaf 1 april wordt hij Head of European Marketing.
De 41-jarige Van Lom is sinds 2010 in dienst bij Kaspersky. Sinds eind 2014 heeft Van Lom zich als General Manager Kaspersky Lab Benelux volledig gericht op de Benelux om deze regio maximaal te kunnen laten groeien. Van Lom heeft eerder voor Kaspersky Lab gewerkt als Sales Manager voor de Benelux van 2005 en 2008. Buiten zijn dienstverband bij de leverancier van cybersecurity-oplossingen was Van Lom werkzaam bij verschillende IT-organisaties en leverde hij als freelance consultant diensten aan organisaties als BenQ, Fujitsu, Siemens en Heineken.
“Onder zijn leiding is Kaspersky Lab uitgegroeid tot een top 5 speler in de cybersecurity-markt van de Benelux. Martijn is een hele creatieve en innovatieve leider. Zijn nieuwe manieren van werken en ideeën dragen significant bij aan onze succesvolle resultaten. Die gaan hem ook verder helpen in zijn nieuwe rol als Europese Marketing Directeur,” vertelt Ilijana Vavan, Managing Director voor Kaspersky Lab Europe.
Totdat er een opvolger voor Van Lom is gevonden, blijft hij ook verantwoordelijk voor de Benelux-organisatie van Kaspersky Lab.


