“We willen dat iedereen in het vakgebied ons ziet zoals we zijn: vernieuwend en innovatief en vooral met grote waarde voor de mens. Dat is waarom we een nieuwe bedrijfsidentiteit gecreëerd hebben waarmee we ons beter geïdentificeerd voelen en dus ook meer betrokken, eenvoudiger en moderner. Deze transformatie is gebaseerd op het concept ‘simplexity’. Dit wil zeggen dat we complexe zaken, die we tegenkomen in de IT beveiligingsmarkt, eenvoudiger maken,” aldus Paula Quirós, cmo bij Panda Security.
Panda’s vernieuwde huisstijl symboliseert tevens de start van een ambitieus strategisch vijfjarenplan dat gebaseerd is op groei, technologie en internationale expansie. “Het doel voor de komende vijf jaar is dubbel zo veel te groeien dan de IT beveiligingsmarkt voorspelt. Daarnaast willen we onze klanten voorzien van geïntegreerde en verenigde technologiën, dit met een globale beveiligingsdienst met daarbij een bijzondere aandacht voor mobiliteit en ‘the Internet of things’. En dit allemaal met extra aandacht voor simplexity en volledige gemoedsrust. Bijkomend zullen we onze internationale aanwezigheid blijven uitbreiden, in het bijzonder op de Europese, Noord-Amerikaanse en Latijn-Amerikaanse markt,” licht Diego Navarrete, ceo van Panda Security, toe.