Als het om technologie gaat zien we een toenemende behoefte aan oplossingen die tegemoet komen aan de wens naar “one size fits all”. Oplossingen die in staat zijn om tegelijkertijd meerdere processen op één platform aan te bieden, en die tevens de flexibiliteit bieden die de klant in staat stellen om het product aan te passen aan hun specifieke eisen.
Nu deze trend zich steeds duidelijker manifesteert is het belangrijk voor resellers dat ze een dergelijke oplossing kunnen aanbieden om de concurrentie voor te blijven en te profiteren van de groeiende markt voor Unified Communications.
Dat is het domein van 3CX. Met de laatste versie van het 3CX portfolio, Versie 15.5, krijgen klanten en resellers de beschikking over een flexibele en aanpasbare oplossing met volledige UC-functionaliteiten, geavanceeerde integratiemogelijkheden en meerdere deployment opties. Dankzij de “Deploy Anywhere” strategie kunnen klanten kiezen om hun PBX uit te rollen op het Windows- of Linux-platform, in de cloud of op een mini-PC appliance, waardoor ze volledige keuzevrijheid hebben en bestaande infrastructuren kunnen blijven gebruiken.
Flexibele uitrol voor brede klantengroep
3CX stelt resellers in staat om hun klantenkring uit te breiden met oplossingen die passen bij ondernemingen van iedere omvang, ieder budget en iedere businessuitdaging. Als open-standaard software PBX kunnen klanten bestaande servers en andere hardware blijven gebruiken als ze on-premise willen blijven. Kleine organisaties zonder bestaande apparatuur kunnen ook on-premise werken zonder grote investeringen, door 3CX te laten draaien op een mini-PC appliance die slechts 180 euro kost.
Voor het groeiende aantal bedrijven dat hun systemen naar de cloud verplaatsen biedt 3CX een flexibele en solide hosted PBX oplossing. Resellers en klanten kunnen gebruik maken van een cloudprovider naar keuze zoals Google, Amazon of 1&1, binnen hun eigen cloud account. Daarmee behouden resellers de volledige controle over klantinstallaties zodat ze na installatie kunnen blijven zorgen voor beheer en eventueel aanvullende verkopen kunnen realiseren rondom licenties en onderhoud.
Talloze innovatieve features op één platform
V15.5 heeft alle klassieke en geavanceerde 3CX features aan boord waarom eindgebruikers deze PBX zo waarderen, zoals presence, chat, geïntegreerde video conferencing voor elke gebruiker, fax en voicemail to email en conference calling. In de laatste versie van 3CX is een aantal nieuwe features toegevoegd die de productiviteit en het gebruiksgemak ten goede komen, zowel voor eindgebruikers als IT-beheerders.
Een volledig nieuwe web client stelt gebruikers in staat om vanuit elke willekeurige open-standaard browser te bellen en gebeld te worden. Doordat de belangrijkste 3CX features vanuit de gebruiksvriendelijke interface benaderd kunnen worden is het dagelijks gebruik van veelvoorkomende functies, zoals het plannen van teleconferenties, het doorschakelen en voeren van telefoongesprekken, alsook het beheer van chats en voicemail. Maken uw klanten veelvuldig gebruik van smartphones? Geen probleem, want de provisioning van een aansluiting kan nu in een paar seconden worden geregeld door het scannen van een QR code.
Dankzij de standaard server-gebaseerde CRM-integratie, hotdesking, een kosteloze SMTP account, verbeterde functionaliteit voor de receptie, de moderne en gebruiksvriendelijke management console en talrijke geautomatiseerde beheerstaken vormt 3CX de ideale oplossing voor uw klanten.
Meer informatie: www.3cx.nl
Telefoon: +31 (85) 273 364 5