Het Edge channelprogramma van de leverancier van telecom- en cloudoplossingen Avaya heeft onlangs een meer dan uitstekende beoordeling mogen ontvangen van de specialisten van The Channel Company.
De beoordelaar van channelprogramma’s kende het programma van Avaya in het jaarlijkse overzicht van channelprogramma’s de maximale score toe. Volgens de specialisten biedt het Avaya Edge-programma partners de beste mogelijkheden om alles uit het samenwerkingsprogramma te kunnen halen. De experts van The Channel Company testten het programma daarbij op de investeringen van de leverancier van telecom- en cloudoplossingen in het kanaal, hoe partners van het channelprogramma kunnen profiteren, hoeveel opleidingen en ondersteuning wordt geboden, het aanbod van marketingprogramma’s en -ondersteuning, verkoopondersteuning en de communicatie binnen het programma.
Meer verkoopresultaat behalen
Avaya’s channelprogramma Edge is gebaseerd op drie peilers: versimpeld zakendoen met de leverancier, het vergroten van verkoop en het ontwikkelen van vaardigheden door de deelnemende partners. Vooral gaat de aanbieder van telecom- en cloudoploplossingen de komende tijd meer aandacht schenken aan het uitbreiden van de verkoopresultaten van haar partners uit het kanaal. Deze week zal, volgens Avaya, hiervoor onder andere het programma SPARK van start gaan. Dit programma moet partners gaan helpen om uit omzetgerelateerde leads daadwerkelijk succesvolle verkopen te gaan realiseren.
Bron: Avaya