Avaya heeft vorige week tijdens haar Nederlandse partnerevent in de Fabrique in Utrecht als onderdeel van de Avaya Edge World Tour haar jaarlijkse Business Partner Awards uitgereikt.
Tijdens het evenement heeft de specialist op het gebied van communicatie- en cloudtoepassingen maar liefst 11 partners in het zonnetje gezet. Avaya wil hiermee aan deze partners erkenning even voor hun innovatieve prestaties in het afgelopen jaar. “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen”, aldus Channel leader Europe North, Ronald Hoeijenbos van Avaya.
Business Partner Awards 2017
De communicatie- en cloudspecialist kende de Business Partner Awards 2017 in verschillende categorieën toe:
- In de categorie Customer Engagement was de winnaar ViPcom. Deze partner is een van de contact center-specialisten van Avaya. De specialist heeft er bij een grote zorgdienstverlener voor gezorgd dat de dienstverlening aan klanten naar een volgend niveau werd getild, in lijn met de ambities van de zorgdienstverlener. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor een van de grootste IP-Office installaties met 3.000 eindgebruikers.
- In de categorie Team Engagement was de winnaar VodafoneZiggo. De operator heeft zich in 2017 weer bewezen met vele Unified Communications-projecten als onderdeel van hun Total Communications-strategie. Een bewijs daarvan is een zorginstelling in het zuiden van Nederland, een nieuwe klant voor Avaya, die heeft gekozen om met de totale oplossing van VodafoneZiggo weer klaar te zijn voor de toekomst.
- In de categorie Cloud Innovation Midmarket werd Unica Schutte ICT de winnaar. Deze landelijke full-service ICT-dienstverlener heeft veel ervaring in het leveren van diverse clouddiensten. Unica Schutte ICT zet zich in om de Avaya IP-Office Cloud in de markt te zetten. In december 2017 heeft de ICT-dienstverlener haar eerste cloudcontract met meer dan 200 seats getekend met klanten die wereldwijd energieoplossingen leveren.
- In de categorie Cloud Innovation Enterprise ging de award naar Axians. De leverancier van de complete service levenscyclus voor corporate communicatie-oplossingen is al jaren een gewaardeerd partner van Avaya. De combinatie van gedegen klantinzicht en de uitstekende kennis van het Avaya-porfolio hebben geleid tot een toonaangevende cloudoplossing op het gebied van UC&CC voor het enterprise-segment.
- De award in de categorie Cloud Innovation Distribution ging naar Scansource , één van de grootste wereldwijde Avaya-distributeurs. In Nederland pakte de distributeur snel de innovatieve kans om als eerste IP-Office Cloud in de Nederlandse markt te zetten en bouwde met toonaangevende cloud hosting bedrijven een complete propositie die inmiddels door een toenemend aantal partners wordt verkocht.
- In de categorie Distributeurs viel Westcon in de prijzen, sinds vele jaren een toonaangevende distributeur van de oplossingen van Avaya, niet alleen in Nederland maar ook wereldwijd. Westcon hanteert een zeer hoge standaard van dienstverlening aan de enterprise en midmarket partners van de communicatie- en cloudspecialist met grote voorraden, sterke pre-sales en post-sales support, een prachtige demo-ruimte waar onze partners ook graag gebruik van maken en een team van enthousiaste, professionele mensen.
- In de categorie Integrated solutions ging de award voor 2017 naar partner KPN. De al jaren sterke partners van Avaya heeft in het afgelopen jaar opnieuw haar kracht bewezen door een totale propositie te bouwen voor de volgende generatie emergency-systemen in Nederland. Integratie van Avaya Aura en Breeze maken het mogelijk om toekomstige functionaliteiten en regelgeving te integreren, zoals onder meer e-Call in 2018.
- De award voor Customer Innovation kwam in handen van Dimension Data Nederland . De partner laat, aldus Avaya, een grote innovatiekracht zien op het gebied van klantcontact. Klanten worden meegenomen op een journey, waarin een omnichannel roadmap wordt gebouwd om klantcontact naar een volgend niveau te brengen.
- De award voor NewKidontheBlock voor 2017 van Avaya ging naar de leverancier van audiovisuele apparatuur Polymedia. Beide bedrijven hebben het afgelopen jaar besloten het partnerschap te starten en daarbij te focussen op totale video-oplossingen. Deze samenwerking heeft het afgelopen jaar al geleid tot een grote opdracht vanuit een overheidsdienst. Polymedia zal ook met Avaya Cloud Equinox Meeting Online de markt verder bewerken.
- De Lifetime Loyalty Award ging naar de leverancier van oplossingen voor IP-telefonie TSV . Deze specialist is sinds vele jaren een trouwe en passievolle partner van Avaya. Er zijn vele mooie opdrachten gewonnen en TSV weet als geen ander haar klanten te ontzorgen. Met deze award wil Avaya zijn dank betuigen aan deze lange samenwerking.
- De tweede Lifetime Loyalty Award ging naar telecom- en call center-specialist Forma. Ook dit bedrijf heeft zich al vele jaren als partner van Avaya bewezen. Het bedrijf richt zich sterk op de healthcare sector waar het vele klanten aan zich weten te binden. Met deze award wil Avaya zijn dank betuigen aan deze lange samenwerking.
Bron: Avaya Nederland