CM werd opgericht in 1999 en werkt voor 3.000 klanten wereldwijd. CM’s platform helpt merken bedrijfskritische mobiele berichten te versturen, waaronder ook klantinteractie, marketingcampagnes, transacties en mobiele CRM. CM biedt onder andere SMS tools, app development, pushnotificaties en het Hybrid Messaging product dat meerdere kanalen combineert waardoor klanten berichten kunnen sturen via verschillende kanalen – via één en hetzelfde platform.
CM biedt al haar gebruikers toegang tot het analytische platform om campagnes te monitoren. CM biedt tevens twee-factor authenticatiediensten met One Time Passwords aangeboden via SMS en spraak. Die voldoen aan de standaarden die financiële instellingen hanteren.
Hodny Benazzi, general manager bij CM: “De uitbreiding van het internationale bereik is voor ons cruciaal. CM is financieel onafhankelijk en winstgevend, wat betekent dat we kunnen focussen op onze kerntaken en onze klanten snel innovatieve technologieën kunnen bieden. Nu is de tijd om onze dienstverlening wereldwijd op te schalen.”
De jarenlange consistente groei bezorgde CM een plaats in de Fast500, een lijst van Europa’s snelst groeiende bedrijven. Naast de nieuwe kantoren in Londen en Parijs en het hoofdkantoor in Breda, heeft CM vestigingen in Brussel en Den Haag.
“Onze concurrenten concentreren zich voornamelijk op één specifiek gebied zoals SMS, pushnotificaties of mobiele betalingen,” zegt Jeroen van Glabbeek, ceo van CM. “CM’s productportfolio bestrijkt al deze kanalen. Ons Hybrid Messaging systeem combineert verschillende kanalen in één pakket waardoor onze klanten berichten kunnen sturen via één partij, ongeacht welk platform.”
De diensten van CM zijn gebaseerd op een zelfgebouwde en redundante infrastructuur, 24/7 ondersteund door het Network Operations Centre inclusief datacentra en een uitgebreid glasvezelnetwerk door heel Noord-Europa. Met in-house ontwikkelaars en ondersteuning is CM een one-stop-shop.
Meer informatie: www.cmtelecom.com