Dean One introduceert met de dienst Horizon een alles-in-een oplossing voor zakelijke telefonie. Partners van Dean One bieden hun klanten hiermee één krachtige en eenvoudige propositie voor alle communicatiebehoeftes tegen een scherpe prijs.
Horizon is de opvolger van Dean OnePro en Compleet, zij het dat de functionaliteiten van de telefooncentrale in de cloud flink is uitgebreid. Voor Partners betekent dit volgens Dean One dat ze met één licentie en de techniek van BroadSoft nu nog beter kunnen inspelen op uiteenlopende communicatiebehoeftes bij bedrijven en types gebruikers. “De uitdaging bij het vinden van het juiste aanbod is meestal niet het aantal medewerkers van een organisatie, maar de verschillende behoeftes van deze medewerkers”, zegt marketing en sales directeur Pieter Verbrugghe van Dean One. “Medewerkers op kantoor communiceren namelijk heel anders dan iemand die altijd onderweg is. Horizon vult al deze individuele behoeftes in een keer in.”
Beheer en configuratie
Dean One maakt het beheren en configureren van een telefooncentrale eenvoudig. Klanten kunnen met de nieuwe beheeromgeving snel en gemakkelijk instellen hoe en wanneer ze bereikbaar zijn. Er ze kunnen tot in detail bepalen hoe alles moet worden geconfigureerd en welke instellingen zij toestaan. Zo is het op één centrale plek mogelijk om onder andere de keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken.
Partners van Dean One kunnen met Horizon een volledige propositie aanbieden voor een vast bedrag per maand. Klant kunnen ook kiezen voor onbeperkt bellen naar nummers in Nederland of de EU. Ook is er de Hardware Service Plus waarbij klanten voor een vast bedrag per maand altijd gebruik maken van de nieuwste toestellen en hardware van leveranciers als Yealink, Poly en Gigaset.