Telsome en masvoz gaan vanaf vandaag verder als Enreach. Na de acquisitie van Telsome in januari 2022 hadden de twee organisaties hun bedrijfsoperaties al samengevoegd.
Met deze rebranding breidt de UCaaS- en CCaaS-groep, ondersteund door de onafhankelijke investeringsmaatschappij Waterland Private Equity, het Enreach-merk uit naar de Spaanse markt. De rebranding volgt na de naamswijziging van Voiceworks en i4IP in april en is onderdeel van Enreach’s integratiestrategie.
Enreach Spanje is met deze samenvoeging de Spaanse nummer een B2B-telco gespecialiseerd in slimme cloudtelefonie en omnichannel cloud contact center-oplossingen. Hiermee kunnen klanten in heel Europa telefonie combineren met WebChat, WhatsApp en e-mail. Gesprekken kunnen daarbij worden geoptimaliseerd met behulp van conversational artificial intelligence (AI).
Stijn Nijhuis, CEO van Enreach: “Vandaag verwelkomen wij masvoz en Telsome onder de merknaam Enreach, als symbool van hun volledige integratie in onze groep. Met deze naamswijzigingen harmoniseren we onze Spaanse activiteiten en leggen we de basis voor verdere groei in deze belangrijke geografische markt. Daarnaast is het een nieuwe mijlpaal in onze ambitie om in heel Europa één uniform en sterk merk neer te zetten.”