Accessoirespecialist Mconomy lanceert een nieuw merk ter bescherming van smartphones: SoSkild. Het ontwerp is gebaseerd op de allersterkste constructie die van oudsher al voorkomt in de natuur en wordt gebruikt in vele historische bouwwerken zoals bijvoorbeeld de Eiffeltoren: de driehoek. Vanuit de driehoek is door de Industrial Designers van Mconomy in eigen huis een schokbestendige structuur ontwikkeld: de ZigZag Structure.
Onderzoek wijst uit dat de consument het steeds belangrijker vindt om zijn smartphone goed te beschermen. Maar tegelijkertijd heeft hij er geen idee van wat de beste bescherming is. De ZigZag Structure van SoSkild biedt uitstekende bescherming én kan duidelijk worden uitgelegd. Hierdoor begrijpen consumenten veel sneller de relevantie van het high impact segment en SoSkild in het bijzonder.
Er is voor de ontwikkeling van SoSkild veel consumentenonderzoek gedaan. “Zowel het concept, het product als de verpakking zijn onderzocht. Op basis van die resultaten hebben we verdere verbeteringen doorgevoerd en kunnen we stellen dat dit merk echt aansluit bij de behoeftes van de consument,” zegt Edgar Hofstee, CEO van Mconomy Group. “SoSkild gaat het een stuk makkelijker maken de juiste bescherming te kiezen en dat zal positieve effecten hebben op de verkoopvolumes bij de reseller. Ik ben ervan overtuigd dat dit de nieuwe norm wordt.”
Het portfolio van SoSkild bestaat uit drie type cases en een screenprotector, zodat iedere consument naar behoefte de smartphone optimaal kan beschermen. T-Mobile Nederland is launch partner van SoSkild en zal dit merk in alle winkels opnemen. SoSkild wordt uitgerold in de Benelux en verder in de EU en zal rondom de launch van de nieuwe iPhone beschikbaar zijn.
Meer informatie: www.mconomy.nl