Hoe zorgen telecom- en IT-retailers en -resellers voor de juiste balans tussen uw fysieke winkels, webshop en mobiel? Hoe kunt u ze optimaal laten samenwerken? Tijdens de Multichannel Conference 2015 bespreken diverse pioniers en kenners van de markt hoe e-tailer, retailers en resellers de belangrijkste ontwikkelingen in multichannel kunnen toepassen op hun bedrijfsstrategie.
De Multichannel Conference 2015 is een gratis tweedaags event op woensdag 22 en donderdag 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht waar diverse lezingen en workshops kunnen worden bijgewoond. Er staan geen stands op de beursvloer, inspiratie wordt geboden door vakgenoten die hun successen en fouten uit de doeken doen. Tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk, dát zijn de speerpunten van 2015! Consumenten laten zich niet belemmeren. Ze shoppen, zoeken informatie, wisselen ervaringen uit of willen een vraag stellen als het hun uitkomt en op de manier die op dat moment binnen handbereik is. Wanneer uw multichannelstrategie slaagt, dan kan de klant altijd en overal bij de e-tailer, retailer of reseller terecht. Dezelfde merkbeleving, hetzelfde serviceniveau, dezelfde informatie: zo wordt een waardevolle klantbeleving gecreëerd!
Op de Multichannel Conference komen de pioniers, de experts en de bedrijven samen die e-tailer, retailer of resellers kunnen helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannelstrategie. Laat de Multichannel Conference 2015 dé inspiratiebron voor innovatie zijn. Ook voor telecomresellers die willen zien hoe telefonie en UC kan worden ingezet in het e-commercekanaal is dit event uitermate interessant. Het biedt inspiratie en wie weet zelf ook een aantal verkoopkansen tijdens een van de vele meet&greetmomenten.
Meld u HIER gratis aan
Bezoek het SES-Skype for Business theater op donderdag 23 april!
Bezoek ook de kennissessies van de SES Skype for Business partners WorkstreamPeople, Frontline of Unexus op donderdag 23 april in het SES-Skype theater.
09:30 – 10:15 uur
Anywhere365 dialogues – Hoe maakt u whatsapp, skype en video onderdeel van uw customer journey management
Door: Gijs Geurts, WORKSTREAMPEOPLE
Klik HIER voor meer informatie
10:45 – 11:30 uur
Contact center oplossing bovenop Skype for Business
Door: Wim Pullens, Unexus
Klik HIER voor meer informatie
13:15 – 14:00 uur
Eenvoud voor de agent, een optimale klantbediening en tevreden klanten bij Fondsenbeheer met Skype for Business & CC4Skype Door: Claudia Vermeulen, Expericom & GertJan Coolen, Communicare
Klik HIER voor meer informatie
PRAKTISCHE INFORMATIE
Datum: 22 & 23 april 2015
Tijd: Beide dagen van 09:30 uur tot 18:00 uur
Locatie: Jaarbeurs, Utrecht
Meer informatie: http://multichannelconference.nl/