Communicatiespecialist NFON heeft onlangs haar cloudgebaseerde contactcenter-oplossing Ncontactcenter verder uitgebreid met een Premium Solution-versie voor extra functionaliteit.
De nu uitgebrachte Premium Solution-versie van de cloudgebaseerde contactcenter-oplossing moeten eindgebruikers betere prestaties en dienstverlening bieden voor call centers vanuit een enkele bron. Ncontactcenter, geschikt voor kleine en grote callcenters en schaalbaar tot 2.500 gelijktijdige gesprekken, beschikt al over modules voor status, automatische gespreksdistributie (ACD), IVR en dialers, maar is nu met de Premium-editie flink in functionaliteit uitgebreid. In deze editie zijn onder meer modules toegevoegd voor het volledig configureerbaar verwijderen van handmatig bellen door agents, supervisor recording van gesprekken, het automatisch distribueren van e-mails naar de juiste agents op basis van ACD en een module voor web chat.
Overige eigenschappen
Overige eigenschappen van de Premium Solutions-oplossing van Ncontactcenter zijn volgens NFON onder meer betrouwbaarheid van het systeem, uitgebreidere opties voor call flow, contextuele help-oplossingen voor agents, distributie algoritmes en planningsoplossingen voor inschakelen van agents en het beheer van taken en wachtrijen. Ncontactcenter Premium Solution is voor eindgebruikers beschikbaar vanaf april 2018.
Bron: NFON