Partners van Pocos kunnen via diens partnerportal sinds gisteren ook Xelion hosted telefooncentrales volledig geautomatiseerd bestellen. De Xelion-centrale wordt dan in realtime voor de partner ingericht inclusief SIP-trunks en telefoonnummers.
Pocos heeft zijn partnerportal zelf ontwikkeld en biedt partners de mogelijkheid om abonnementen en diensten 24×7 te bestellen en beheren. Er is een realtime bestelsysteem voor KPN DSL en glasvezel, SIP-trunks, nummerporteringen en vaste en mobiele telefoniediensten. En nu dus ook Xelion hosted telefonie. Het aantal gebruikers kan op ieder gewenst moment worden opgeschaald en afgeschaald, aldus Pocos. “We hebben continu focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en efficiency voor onze partners omdat we uitsluitend via een partnerkanaal werken”, stelt directeur Simon Poels van Pocos. “Met de API van Xelion zijn we in staat om onze partnerportal verder te optimaliseren.”
Groei
Pocos heeft volgens commercieel directeur Arthur van den Ende van Xelion al geruime tijd een van de meest stabiele Xelion platformen. “Het platform is de afgelopen jaren fors gegroeid en ook nu toont Pocos weer innovatie door meteen in te springen op de ontwikkelingen binnen Xelion”, aldus Van den Ende.
Bron: Pocos