Pocos introduceert mobiele groepsbundels van MobileNL waarmee meerdere telefonie- en data-abonnementen van eindklanten kunnen worden gecombineerd tot één tegoed. De dienst is white label zodat resellers deze onder eigen naam kunnen verkopen.
Pocos is een aanbieder van connectiviteit, telefonie, mobiel en clouddiensten. Volgens directeur sales & marketing Stephan Homan speelt Pocos met het white label mobiele aanbod in op de wens van resellers en eindklanten om hoge kosten buiten de bundel te voorkomen. “Het werkt heel eenvoudig. Is de bundel van medewerker A op en heeft medewerker B nog tegoed, dan kunnen zowel belminuten als MB’s van elkaar worden gebruikt tot de groepsbundel op is. Pas dan is er sprake van extra kosten buiten de bundel”, aldus Homan.
Alle abonnementen
Bij de aanschaf van mobiele abonnementen kunnen resellers in de partnerportal van Pocos aangeven dat die in een groepsbundel moeten worden opgenomen. Extra abonnementen voor dezelfde eindgebruikers kunnen ook worden toegevoegd aan de groepsbundel. Zelfs bestaande abonnementen kunnen eenvoudig, zonder maximum en kosteloos worden toegevoegd aan de bundel. De groepsbundel is binnen de EU te gebruiken, net zoals met een individueel abonnement.
Bron: Pocos