SoftApp-distribution heeft een selfservice-portaal voor eindgebruikers gelanceerd voor haar hosted telefoniedienst The Voice of O365.
Resellers en eindgebruikers van de cloudgebaseerde telefoniedienst kunnen nu zelf eenvoudig, zoder diepgaande kennis vooraf en geheel naar eigen inzicht Skype for Business configureren en onderhouden. “Met dit logisch opgebouwde selfservice-portaal is ons reseller kanaal in staat haar klanten op elk tijdstip van de dag te ontzorgen of juist (gedeelde) controle te geven”, aldus CEO Jeroen André de la Porte van SoftApp-distribution.
Mogelijkheden portaal
Via het portaal kunnen resellers en eindklanten verschillende functionaliteit zelf configureren en onderhouden. Deze functionaliteit omvat het op of afschalen van gebruikers, het toewijzen van telefoonnummers, call ques en automated attendants configuren, de openingstijden veranderen, vakantiedagen te benoemen, app policies als archivering, externe toegang, mobility, chat en voicemail aan- of uitzetten, webbeheerders aanwijzen en het toevoegen van partner- of klantenlogo’s bij white labeling. De selfservice-portal is per direct beschikbaar.
Bron: SoftApp-distribution