Ingram Micro heeft de nieuwe dienst T-Inside Essential geïntroduceerd die via een aantal geselecteerde dealers aan eindgebruikers wordt aangeboden. T-Inside Essential is gebaseerd op de hosted technologie van Mitel en is volledig geïntegreerd met het mobiele netwerk van T-Mobile. De nieuwe dienst is bedoeld voor ondernemers, van twee tot 1.000 medewerkers, die een totaaloplossing voor de optimalisatie van hun bereikbaarheid en mobiliteit zoeken.
T-Inside Essential biedt de klant dé complete zakelijke communicatieoplossing met mobiel, volwaardige PBX- en presence functionaliteiten op elk type device, waar dat zich ook bevindt. Het is en volledig software-gebaseerde oplossing met applicaties voor pc’s, Macs, tablets en smartphones (Android, iOS en Windows Phone). T-Inside Essential voldoet aan de hoogste beschikbaarheidseisen; het hard- en software platform is redundant uitgevoerd. Het T-Mobile netwerk fungeert als de backbone voor zowel de vaste als de mobiele communicatie.
Met T-Inside Essential kunnen resellers hun klanten hosted telecomdiensten aanbieden. De nauwe relatie tussen dealer en eindklant stelt hen in staat om de T-Inside Essential oplossing op maat in te richten, te beheren en te onderhouden.
“De introductie van T-Inside Essential door Ingram Micro laat zien dat alle onderdelen van de T-Mobile strategie samenkomen: mobile first, cloud inside met een zeer belangrijke rol voor onze partner Ingram Micro in het aanbieden van oplossingen die relevant zijn voor een ondernemer,” zegt T-Mobile partnermanager Marcel Beusen.
Gerben de Haan, Senior Business Unit Manager bij Ingram Micro ziet T-Inside Essential eveneens als een belangrijke tool voor de uitbreiding van het portfolio. “De oplossing sluit goed aan op onze 3.0 portfoliostrategie. Hierbij gaat het om de drie sterke partijen (reseller, distributeur en leverancier) die met de grootst mogelijke toegevoegde waarde een product of dienste willen verrijken, zodat channelpartners optimaal kunnen inspelen op de behoefte van de klant. Hiermee valt alles op zijn plaats en heeft T-Mobile op deze manier een belangrijke en onderscheidende stap gezet in haar B-to-B strategie.”
Meer informatie: www.ingrammicro.nl