Telecomprovider Voys heeft Call-In-One overgenomen. De bedrijven werkten sinds 2015 strategisch samen en zijn onlangs officieel geïntegreerd.
De strategische samenwerking tussen Voys en Call-In-One startte in 2015. “Voys had met Freedom een cloud-telefonie-oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven”, zegt Mark Vletter, oprichter van Voys. “We wilden klanten die groeiden of callcenter-functionaliteit zochten ook een plek geven en dat konden we doen door de samenwerking met Call-In-One.”
Groeiend portfolio
Ben Hoetmer, oprichter van Call-In-One, startte het bedrijf in 2011. Hij vertelt: “Organisaties die vanaf het begin klant zijn bij Call-In-One, zijn dat nog steeds. Daar zijn we blij mee.” Inmiddels is de grootzakelijke markt een groeiend portfolio binnen Voys. “Door de jaren heen hebben we mooie klanten mogen verwelkomen, zoals Gemeente Groningen.”
Eén organisatie
De overname van Call-In-One is niet de enige die Voys in de afgelopen jaren deed. “In 2020 namen we Eigennummer.nl over en ook Voys Zuid-Afrika is nu volledig onderdeel van de organisatie”, licht Vletter toe. Daarnaast maakte de telecomprovider eerder dit jaar bekend dat ze samen met softwarebedrijf Devhouse Spindle verder gaan onder de naam Voys.
“Voys is één organisatie geworden die elk type en elke grootte bedrijf een passende cloud-telefonie-oplossing kan bieden. De overnames en samenvoeging zorgen ervoor dat we een steeds beter product naar een steeds grotere groep klanten kunnen brengen, in Nederland en daarbuiten.”