Ook dit jaar is onder verantwoordelijkheid van de redactie van ChannelConnect het VoIP- en UC&C Dossier, het informatie- en naslagwerk over het zeer diverse telecom- en UC&C-landschap voor professionals in zowel het IT- als het telecomkanaal, weer tot stand gekomen.
De telecommarkt is de laatste jaren enorm veranderd; van een vrij overzichtelijke, statische en analoge, naar een uiterst veelvormige, dynamische en digitale aanbodzijde. Klanten vragen steeds minder om producten of diensten en steeds meer om oplossingen passend bij hun bedrijf of bedrijfstak. Zij verwachten daarom van hun leveranciers dat zij begrijpen wat er speelt in hun sector en welke oplossingen voor handen zijn. Goed inzicht in de markten is daarom voor leveranciers en value added resellers uiterst belangrijk voor het bepalen van de juiste strategie in een veranderend ecosysteem.
In diverse redactionele bijdragen gaat dit dossier in op een aantal belangrijke aspecten. Wat zijn de trends in de telecombranche, op welke manier staat de belangrijkste dienst, bellen, onder druk en hoe passen providers, dienstverleners en resellers zich aan de nieuwe situatie aan? Vanzelfsprekend ontbreken in deze uitgave, in combinatie met achtergrondverhalen, de overzichtslijsten van alle relevante marktpartijen met hun specialisatie(s) niet. Kortom, het VoIP- en UC&C Dossier 2017 is een boeiend informatie- en naslagwerk dat je de weg wijst door het snel veranderende VoIP- en UC&C-landschap.
Klik hier om het VoIP- en UC&C Dossier 2017 online te lezen.