Xelion integreert de CRM-oplossingen van Salesforce dieper in haar VoIP-platform. De VoIP-specialist is hiervoor een samenwerking aangegaan met de CRM-specialist Intigris.
Doel van de samenwerking is om het platform van Salesforce verder in het VoIP-platform van Xelion te integreren, zodat eindgebruikers als verkoop- en servicemedewerkers kunnen profiteren van de meest moderne middelen om hun klanten nog beter van dienst te zijn. De VoIP-specialist biedt haar klanten die CRM en VoIP met elkaar willen integreren al langer integratie met het CRM-platform, maar deze wordt nu uitgebreid. “Door de introductie van de market place waarin vele tientallen add ons voor Xelion-gebruikers beschikbaar komen, neemt de aandacht voor integratie toe. Diverse organisaties hebben gevraagd om een veel uitgebreidere koppeling met Salesforce waarmee zij hun bedrijfsprocessen verder kunnen optimaliseren”, aldus directeur Arthur van den Ende van Xelion.
Intigris
CRM-specialist Intigris uit Amsterdam is al jarenlang partner van Salesforce en ontwikkelt toepassingen die in combinatie met het CRM-platform voor slimmere business zorgen “We zien de vraag naar integratie met een volwassen VoIP-platform toenemen. De huidige koppelingen die in de Salesforce AppExchange worden geboden, zijn of beperkt in functionaliteit of hebben niet echt een focus op de Europese markt. Een samenwerking met Xelion is interessant omdat het een behoefte van klanten invult en omdat Xelion internationaal aanwezig is”, licht directeur Hans Nieuwenhuis van Intigris toe over de samenwerking met de VoIP-specialist.
Functionaliteit
Een uitgebreide beschrijving van de functionaliteit van de nieuwe Salesforce CTI-integratie is in de Xelion market place beschikbaar. De eerste klanten zullen binnenkort over kunnen overstappen. De koppeling zal direct na lancering beschikbaar zijn in Nederland, Engeland en Duitsland.
Bron: Xelion