X2com heeft de VoIP-telefooncentrale X2nexxt gelanceerd die is gebaseerd op het Nexxt-platform van ClearVox. De centrale beschikt over veel functionaliteit.
In de nieuwe centrale van X2com kunnen gebruikers zelf eigen routeringen samenstellen voor de afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen. In het dashboard kunnen ze ook voicemailboxen instellen voor persoonlijk of algemeen gebruik. En er is een mogelijkheid om handmatig of geautomatiseerd gespreksschakelingen door te voeren, zoals een dag/nacht stand. Verder kunnen gespreksopnames heel eenvoudig automatisch of handmatig worden gestart of gestopt. Daarnaast is Vast-Mobiel (VaMo) integratie met een X2mobile Onbeperkt abonnement mogelijk.
Commercieel directeur Nick de Haas van X2com ziet de X2nexxt als een ‘onderscheidend product’, waarbij het bedrijf goed heeft naar de wensen vanuit partners. “We hebben de telefooncentrale in eigen beheer ontwikkeld met een rijk pallet aan functionaliteiten”, aldus De Haas. “Hierdoor bieden we gebruikers een grote mate van flexibiliteit en eenvoud die zij naar eigen inzicht gemakkelijk kunnen inrichten en configureren. X2com blijft door ontwikkelen aan dit platform. Zodat we niet alleen met moderne ontwikkelingen, maar ook met onze partners meegroeien.”
Passend bij partners
Volgens algemeen directeur Tom Mulder van X2com biedt de toevoeging van X2nexxt aan het portfolio partners een nieuwe en uitgebreide oplossing aan om belverkeer af te handelen. “Het is een oplossing die die past bij hun klanten. X2nexxt is een telefooncentrale die bedrijven ondersteunt bij hun bedrijfsvoering en biedt meer dan dat alleen in- en uitgaand belverkeer. Daarnaast ondersteunen we onze partners ook door middel van training, support en een eigen omgeving voor eigen gebruik of trainingsdoeleinden”, aldus Mulder.
Bron: X2com